UNIQA Srbija: simbol pouzdanosti, odgovornosti i drugačijeg pogleda na svet
UNIQA Srbija članica je jednog od vodećih evropskih osiguravajućih koncerna - austrijske UNIQA grupe, koja sa tradicijom poslovanja dugom 200 godina posluje na 17 tržišta Evrope i broji više od 17 miliona klijenata. U Srbiji ima tradiciju poslovanja dugu više od 20 godina. Akvizicijom Zepter osiguranja osnovanog 1998. godine, UNIQA na lokalno tržište dolazi 2006 godine. Sa preuzimanjem Baslera 2014. se dodatno širi, da bi 2020. godine ukupan iznos ulaganja u Srbiju prešao 13,7 milijardi dinara. Potrebe i želje klijenata su naš glavni putokaz. Zbog toga smo od osnivanja do danas sklopili približno četiri miliona polisa sa više od 700.000 klijenata, ljudi svih generacija, obrazovanja i životnih planova, velikih i onih malo manjih kompanija, iskusnih i početnika… Nastavljamo da ih hrabrimo ka srećnijem, zdravijem i sigurnijem životu. Kao simbol pouzdanosti, odgovornosti i drugačijeg pozitivnog pogleda na svet, neprestano širimo krug poverenja i novih klijenata.
Stalni rast na svim poljima
Stabilno u vrhu lokalnog tržišta, lideri smo u bankoosiguranju, privatnom zdravstvenom i putnom osiguranju. Prepoznati kao moderna kompanija koja ide u korak sa najnovijim trendovima, postavljamo standarde u inovacijama i usluzi prema klijentima. U prilog našoj pouzdanosti i beskompromisnom stavu – da uvek održimo reč – najbolje govori činjenica da smo godinama unazad među najefikasnijima na tržištu u isplati šteta. Od osnivanja do danas na ime odštetnih zahteva isplatili smo preko 32 milijarde dinara. Za isplatu realizovanih zahteva, našoj kompaniji je u proseku potrebno samo 17 sati. Zahvaljujući drugačijoj strategiji, iz godine u godinu beležimo rast u segmentima koji obezbeđuju stabilnost - kako za klijente, tako i za poslovne partnere. U prilog tome govori i ukupna dobit koju smo ostvarili u prošloj godini u iznosu od preko 270 miliona dinara, od čega je 114 miliona ostvareno u životnom osiguranju.
Ulaganje u pobednički tim - zaposlene i u lokalnu zajednicu
Znamo da rast na svim poljima i uspeh koji postižemo iz godine u godinu dugujemo lokalnoj zajednici i ljudima koji u njoj žive. Do sada smo u društveno odgovorne projekte iz oblasti socijalne zaštite dece i mladih, obrazovanja, sporta, kulture i privrede, uložili više od 100 miliona dinara. U planu imamo pregršt planova za dalje učešće u programima koji mogu da unaprede naše posredno i neposredno okruženje. Na taj način, trudimo se da se odužimo i zahvalimo zajednici u kojoj poslujemo. Ulažući u društveno odgovorno poslovanje stvaramo bolje uslove i za naše zaposlene i njihove porodice – za približno 600 vrhunskih profesionalaca - ekonomista, pravnika, inženjera, psihologa, lekara, programera... Kao srce Kompanije, oni su naša najveća snaga. Vođeni parolom mi smo ljudi koji rade za ljude kao što smo mi i kompanije kao što je naša, zaposleni vrhunskim kvalitetom usluga odgovaraju na potrebe naših klijenata, postavljajući nas tako na sam tron servisa prema korisnicima.
Nagrade i sertifikati: Više od decenije napretka i najvećeg zabeleženog rasta u osiguranju
• Nagradu Regionalni biznis partner 2011 dobili smo zbog izuzetnih rezultata poslovanja, postignutih uz poštovanje visokih profesionalnih standarda i čvrstih etičkih principa.
• Prestižni londonski magazin World Finance proglasio je UNIQA osiguranje za najbolje u Srbiji u 2012. godini.
• Centar za istraživanje mišljenja klijenata dodelio je UNIQA osiguranju sertifikat Firma od poverenja 2016, a iste godine osvajamo i posebno priznanje Korporativni Superbrends 2015/2016 za rezultate poslovanja u prethodnih 10 godina.
• U velikom takmičenju prestižne britanske institucije European Business Awards, u kojem je učestvovalo 34.000 kompanija iz Evrope, UNIQA osiguranje je osvojilo nagradu za najbolju u Srbiji i jednu od 10 najboljih kompanija u Evropi za 2016.
• I naredne godine UNIQA osiguranje je ponovo osvaja European Business Awards nagradu, ovoga puta za najbolju kompaniju u Srbiji kada je u pitanju odnos prema klijentima.
• UNIQA osiguranje je sertifikovano za usklađivanje poslovanja sa zahtevima međunarodnog standarda ISO 9001, kao i za efikasno i efektivno rešavanje prigovora u sladu sa međunarodnim ISO 10002 standardom.
• Od predstavnika Republičke unije UNIQA je stekla pravo korišćenja žiga „Zaštićeni potrošač“ koji je potvrda ispunjavanja svih uslova i zahteva četiri međunarodno priznata sertifikata (sistem menadžmenta kvaliteta prema zahtevima novog standarda - ISO 9001:2015, kao i Upravljanje prigovorima klijenata ISO 10002)
• Kao dobitnika prestižnog međunarodnog sertifikata i zlatne medalje "Customers' Friend - Vrhunska Izvrsnost" međunarodne organizacije ICERTIAS, UNIQA je stekla još jedno priznanje za izvrstan, vrhunski i uzoran odnos prema svojim klijentima.