Prateći najsavremenije trendove poslovanja, zahvaljujući „Moj servis centru“ po prvi put na našem tržištu, UNIQA klijentima je omogućeno da se osiguraju na svakom mestu koje im odgovara. I zato, najkraći odgovor na pitanje šta predstavlja „Moj servis centar“ je da je reč o mobilnoj kancelariji „spakovanoj“ u kofer.
Osiguranje se jednostavno zaključuje: nakon poziva klijenta, agenti UNIQA osiguranja odlaze u njegov dom, na radno mesto ili na bilo koju drugu lokaciju širom Srbije koju klijent zatraži.
U ovom jedinstvenom koferu koji agent nosi sa sobom, smeštena je sva oprema koja pruža mogućnost da se na bilo kojem mestu koje klijent izabere izvrši potrebna usluga. Uz pomoć opreme koja sačinjava „Moj servis centar“, agent na licu mesta popunjava ponudu za osiguranje, štampa polisu ili daje informacije vezane za prijavu štete. Pored toga aplikacije za prodaju osiguranja, planiranje prodajnih aktivnosti, zatim imejl i bežični internet pružaju potpuni komfor u radu, bez obzira na to gde se agent i klijent nalaze – potpuno isto kao da su UNIQA poslovnom prostoru.