• Načini podnošenja prigovora

    Klijenti UNIQA osiguranja svoje prigovore mogu podneti:

    • Online prijavom
    • U svim poslovnim prostorijama kompanije,
    • Poštom na adresu sedišta kompanije: UNIQA osiguranje, Milutina Milankovića br. 134g, 11070 Novi Beograd,
    • Na e-mail adresu prigovori.zivot#et#uniqa.rs ili prigovori.nezivot#et#uniqa.rs
    • Putem telefaksa na broj 011/20 24 176

    Sadržaj prigovora

    Prigovor treba da sadrži sledeće elemente:

    • Ime, prezime i adresu podnosioca prigovora, ukoliko je reč o fizičkom licu, odnosno poslovno ime i sedište pravnog lica i ime i prezime zakonskog zastupnika pravnog lica, odnosno ovlašćenog lica ako se prigovor podnosi u ime i za račun pravnog lica;
    • Razloge za prigovor i zahteve njegovog podnosioca;
    • Dokaze kojima se potkrepljuju navodi iz prigovora;
    • Datum podnošenja prigovora;
    • Potpis podnosioca prigovora, odnosno njegovog zastupnika ili punomoćnika, osim u slučaju da se prigovor podnosi u elektronskoj formi;
    • Punomoćje za zastupanje ako je prigovor podneo punomoćnik...
    ŠTA NAKON PODNOŠENJA PRIGOVORA

    UNIQA osiguranje je u obavezi da podnosiocu prigovora pismeno odgovori najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. Izuzetno, navedeni rok može se produžiti za najviše 15 dana, a o produženju roka kao i razlozima produženja roka korisnici usluge osiguranja će biti pismeno obavešteni u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. 

    Podnosilac prigovora se može informisati o toku postupka rešavanja po prigovoru podnošenjem zahteva za dobijanje informacija usmenim ili pisanim putem:

    • u svim poslovnim prostorijama kompanije,
    • poštom na adresu sedišta kompanije: UNIQA osiguranje, Milutina Milankovića br. 134g, 11070 Novi Beograd 
    • na e-mail adrese: prigovori.zivot#et#uniqa.rs ili prigovori.nezivot#et#uniqa.rs
    • putem telefaksa na broj 011/20 24 176,
    • na broj telefona 011/20 24 100.