Inspirisana potrebama svojih klijenata, UNIQA je lansirala novi servis Moj procenitelj, interaktivnu platformu zahvaljujući kojoj osiguranici ceo postupak procene štete na vozilu ili domaćinstvu mogu da obave samostalno, brzo i lako, iz svog doma ili sa parkinga, 24 časa dnevno, bez odlaska u poslovnice i bez prisustva procenitelja!
Moj procenitelj, platforma u službi klijenata UNIQA osiguranja, prilagođena je pametnim telefonima i tabletima, ne zahteva instalaciju posebne aplikacije, a ceo postupak je krajnje jednostavan: po izvršenoj prijavi štete, UNIQA preko SMS poruke ili imejla klijentu šalje link koji je aktivan 24 časa ili više, putem kog vrši fotografisanje oštećenja i neophodne dokumentacije, što omogućava da se ceo proces procene štete završi za najviše 15 minuta.
Potpuno automatizovan, Moj procenitelj je kreiran bez kompromisa u smislu kvaliteta, pouzdanosti i sigurnosti zaštite podataka osiguranika. Celokupna procena štete odvija se uz pomoć animiranog UNIQA asistenta koji klijenta vodi kroz ceo postupak pružajući neophodnu podršku, uputstva i instrukcije.
Pokretanjem platforme Moj procenitelj, UNIQA je ponovo napravila iskorak na tržištu Srbije, kao i u regionu – i ponudila klijentima jedinstveno rešenje, koje svojom fleksibilnošću poštuje i štedi dragoceno vreme osiguranika, koji samostalno, onda kada sami odaberu, na jednostavan način mogu da obave procenu nastale štete i obezbede isplatu štete u najkraćem roku.
Uz novu platformu UNIQA osiguranja, jednostavno i lako - Moj procenitelj može biti svako!
Kako ceo proces u praksi izgleda, možete pogledati na našem videu OVDE.