• Šta podrazumeva putno osiguranje?

    • Organizacija pomoći u slučaju nastanka potrebe za lečenjem u inostranstvu
    • Naknada troškova lečenja nastalih usled iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja
    • Organizacija pomoći i naknada troškova u slučaju nastanka drugih potreba u inostranstvu (gubitak prtljaga, kašnjenje leta, prevodilačke usluge, pravna pomoć itd.)
    • Za zaposlene koji često putuju moguće ugovoriti osiguranje na duži vremenski period sa opcijom više ulazaka i izlazaka iz zemlje
    • Za zaposlene koji putuju u grupi, moguće je ugovoriti grupnu polisu (10 ili više lica)
    • Osigurana suma do 30.000 evra
    • Veliki segment pokrića podeljen u tri različita paketa: Standard, Komfort i Ekskluziv

    Kako postupiti ukoliko nastane osigurani slučaj?

    • Pozovite Centar za pomoć na broj telefona + 381 11 36 36 955
    • Saopštite svoje podatke
    • Opišite nastali osigurani slučaj i postupite po datim instrukcijama
    • Centar za pomoć je dostupan 24 časa dnevno, 365 dana u godini
    • Osigurani slučaj može prijaviti lično osiguranik ili neko drugi u njegovo ime

    Želite ponudu?

    Mi ćemo za vas izračunati cenu polise i dostaviti ponudu u najkraćem roku. Molimo vas ispunite polja u nastavku: